Już rozmawiałem ze sprzedającym: to "handlarz" zarzekający się, że kupił to auto od rodziny (;-)), jest podobno 100% bezwypadkowe, zadbane. Ale moje pytanie: czy nowy środek i stary przód to napewno fabryczna konfiguracja? I jeszcze pytanko: czy ktoś ma blisko do Sochaczewa i mógłby ocenić to auto na żywo?
Agamek12, Wiesz co jak to auto ma przejechane 105kkm to ja jestem swiety mikolaj.
Moge Ci wkleic foty mojego 2 lata mlodszego z tym przebiegiem. Zadne kratki nie sa polamane, zadnych rys na tych plastikach (z tym ze ja mam calosc czarna) kierownica nie jest wytarta nawet w 20% jak ta o lewarku nie wspomne.
Stawiam na 210kkm
Ale wnetrze takie moze byc, ze gora nowa, dol stary tzw przejsciowka. Ale obstawiam, ze to auto tez juz mialo dzwona. Tak wiec jak to ma byc tak niezawodne jak wiekowy Golf to moga byc problemy.
BTW na pierwszym zdjeciu widac, ze przod byl robiony w miare niedawno bo lakier mocno sie rozni, nawet bardzo
Auto mialo tez kiedys kratke, wiec bylo kupione na jakas firme, moze przedstawiciel, teraz odpicowane idzie na handel, wiec stawiam na 315kkm
czy nowy środek i stary przód to napewno fabryczna konfiguracja?
tak, sam mam taką.
Zamieszczone przez Agamek12
czy ktoś ma blisko do Sochaczewa
z chęcią bym pomógł, ale nie moje rejony, może koś inny z kolegów.
Ale tak na początek, to nie wiem czy zauważyłeś, brak w niej kratki nawiewu (połamane) środkowego od strony pasażera. Zdjęcie nr.3 w powiększeniu
Zamieszczone przez Agamek12
jest podobno 100% bezwypadkowe
trudno mi to ocenić, być może to wina zdjecia, ale na drugiej fotce nie podoba mi się kolor przedniego prawego błotnika. W porównaniu z z dzrwiami od pasażera dość duża różnica odcini. Może to wina zdjecia, choć nie wydaje mi się.
Well..., mnie też niepokoi wytarta kierownica i lewarek, szpara pod lewym przednim kierunkiem, inny odcień prawych przednich, tylnych drzwi i błotnika. Do tego auto jest sprzedawane od kilku tygodni.
Cholera, ciężko się kupuje auto, gdy pracuje się po 12h na dobę w obcym mieście, a do domu wraca się na weekend i kupuje graty do mieszkania.... Jeszcze trochę i chyba odkupię od ojca Xsarę...
z tylu sa tez nowe swiatla po lifcie, moze sobie zmienil a moze.... :roll: przod na 100% robiony, ale moze tylko przetarty lub cos niewielkiego, w kazdym razie nieudolnie polakierowane
Agamek12,
jeśli auto z polskiego salonu i serwisowane to sprawdź to !
Przedni prawy błotnik inaczej wygląda na zdjęciu niż reszta.
Szczelina przy kierunkowskazie może świadczyć onieudolnym mocowaniu lub urwaniu jednego z zaczepów - to nic wielkiego.
Auto miało kratę, więc było ciężarówką, też można to sprawdzić.
Co do wytartych kierownicy i lewarka to widywałem samochody o mocniejszym zyżyciu tych elementów. Casami nie do wiary. Domyslam się, że różni ludzie mają mniej lub bardziej agresywny skład potu :szeroki_usmiech .
Lub, że nie mając co robić z łapkami gładzą ciągle po kierownicy i gałce od biegów (może z braku innych obiektów do gładzenia).
Ja jeżdżę niechlujnie i trzymam kierownicę z reguły jedną ręką a biegi przekłądam dwoma palcami, ale widziałem nieraz kierowców jakby przyspawanych do tych elementów.
Jeżeli (jak sądzęz podpisu) jesteś z Wawy to nic prostszego jak jechać i obejrzeć, to przecież rzut beretem :wink:
Facet pisze że jest pierwszym włąścicielem a potem ze kupił od rodziny:/ Skoro odrodziny to niech zamacha ksiązka serwisową, fakturami... Profdesjonalna instalacja? Na to tez bym poprosił fakture;] Jak wyżej wspomniano auto miało krate więc własciciel napweno gromadził faktury;] Dobrze by było w ASO sprawdzic.
Jezeli stan techniczny tego auta jest równie dobry co wizualny to bym podziękował Moje jest z grudnia 2000... Na rejestracji od 2001 [ale tylko 60tys] tak xle niewygląda a jezdzi w niej pies... Wewnątrz to to wygląda tragicznie...
Druga sprawa to HAK HOLOWNICZY... Raczej nie jest to wyposażenie standartowe i facet nie załozył go do przebijania chłodnic typą którzy nie wychamaja :twisted: ... Skoro ciagała przyczepke to napewno było wieksze obciązenie silnika i spalani... dlatego załozył instalacje gazową peweni... IMHO ciaganie przyczep napewno dobrze nie wpływa na silnik i układ jezdny i to 106tys ni jest adekwatne do 106 tys innej nie holującej octy
Jak był przyspawany to skrzyni to tez niedobrze Bo gała musi pracować a jej trzymanie dobrym pomysłem nie jest :/
potwierdzam to co koledzy napisali, byla bita na bank
oprocz tego pozstala jeszcze wgniotka na zderzaku przy wlewie do gazu no i to "nieskazitelne" wnetrze !!
poprostu porazka jak no moje to cos czuje ze koles woził nią wuchte rzeczy w srodku i nie byly to bynajmniej siatki z zakupami tylko jakies duze towary !!
zastanów sie dobrze zanim bys chciał ja kupic !!
No to ja też dodam trzy grosze....
Cena. Pół roku temu kupiłem 1.8T ze wszystkim za 1000 złotych więcej. Z końca 1999. Więc moim zdaniem to jest chyba trochę za dużo. Poza tym, tam faktycznie chyba była kratka. No i ten błotnik....
Agamek12, poszukałemz ciekawości i to jest chyba najtańsze kombi z takim przebiegiem... Ale to daletego [nieliczac ze pewnie mocno z nim cos nie tak] ze kombi wyszło na rynek póxniej niz liftback... Róznica w litrazu bagażnika jest niwielka i zaleta kombi to tylko wysokosci jezeli pasował by Ci liftback to poszukaj tak owego bo jest większa szansa że cos znajdziesz.
Jeżeli bys sie uparł na to cus to bez ekspertyzy i ewentualnego pisemnego poswiadczenia że auto jest bezwypadkowe to bym niebrał:/ Ale IMHO tłuczone
I jeżeli auto jest firmowe [kratka] to popros o potwierdzenie o niezaleganiu z podatkami;] Zgodnie z polsikm prawem US ma prawo zająć nawet odsprzedany samochód jezeli jego pierwotny nabywca zalega z podatkami, co robia i trudno się z nimi walczy potem walczy:/
pzdr
Dzięki Lilo, te okazy z okolic W-wy mam ochotę obejrzeć jeśli tylko będę miał w weekend czas. Trochę mnie tylko boli, że te auta mają tylko 75KM, a w końcu tym autem jeździć będę czasem i ja - mojej żonie taka moc pewnie wystarczy, ale ja wolałbym mieć trochę więcej mocy pod nogą.
wszysto jest możliwe ale wiąże się to z kosztami :diabelski_usmiech
no właśnie już poczytałem kilka tematów i wiem, że są dwa niezawodne sposoby zwiększania mocy:
1. wymiana silnika,
2. zmiana samochodu.
żaden z nich nie jest niestety tani
To nie norma ja miałem od nowosci 98 rok 1.6 AEE i pół roku temu go sprzedałem miał 103 tyś. i tez mial wytartą kierownice, i co to znaczy że na prawde miał 200 tys NIE. Poprostu zalezy też od uzytkowania .
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Agamek12, zdaje się że masz tylko jedno wyjście i na tym powinienes sie skoncentrować - szukać diesla - nawet jeżeli będzie droższy o pare groszy . potem nie bedziesz miał sam do siebie żalu
[ Dodano: Czw 01 Lut, 07 11:05 ]
sądzę ze w każdej gazecie z ogłoszeniami motoryzacyjnymi takich starszych octavii jest sporo , trzeba tylką tą jedną namierzyć
Jestem właśnie po oględzinach tej Octavii: 2002 rok (rejestracja w III 2002), jeździła w browarach tyskich, 150500km, serwis prowadzony w ASO (ostatni przy 150.000 km, poprzednie co 15.000km), tankowany w BP, brak rdzy, środek brudny ale niezniszczony, kratka, auto 4 osobowe (podobno bez problemu można ją znowu zrobić na osobówkę w zaprzyjaźnionej stacji diagnostycznej). 2xPP, ABS, centralny zamek, wspoma, radio, blokada skrzyni biegów, alarm. Cena: 16.500 brutto. Nic nie stuka w zawieszeniu. Opony zimowe prawie nowe. Drzwi zamykają się lekko, może z wyjątkiem tylnej klapy, którą trzeba konkretnie pie..olnąć (ale kobita da radę). Kierownica trochę wytarta. Kilka obcierek na zderzakach.
Zauważone wady:
1. lewarek biegów chodzi jakby w maśle, tzn. powoli wraca do pozycji luz po przesunięciu w lewo lub prawo, dodatkowo blokuje się po przesunięciu w prawo - trzeba pomóc mu wrócić,
2. nie działają wycieraczki (silnik/kabelek/bezpiecznik?)
3. krzywe tarcze hamulcowe przednie
4. przednia szyba z 2004 roku (brak naklejek na pasie przednim, ale błotniki przednie i maska nieodkręcane)
5. w silniku chyba troszkę przygłośno pracują popychacze (może wystarczy zmiana oleju na półsyntetyk),
6. zardzewiały ostatni tłumik (ale jeszcze szczelny).
Jaki może być koszt napraw?
Bo cena jest chyba więcej niż zachęcająca?
ale szukasz generalnie kombi? tu jest octa 1.6 za 17.900, większy przebieg, nie kombi ale wygląda chyba lepiej. I mógłbym ją obadać w realu, bo mieszkam niedaleko tego ASO
ale szukasz generalnie kombi? tu jest octa 1.6 za 17.900, większy przebieg, nie kombi ale wygląda chyba lepiej. I mógłbym ją obadać w realu, bo mieszkam niedaleko tego ASO
Dzięki, ale raczej nie będę jechał przez pół Polski....
A szukam obojętnie jakiej wersji...
Komentarz